Q&A

オンラインイベント内容について問い合わせたいです。- Please tell me the contents of the online event.

オンラインイベント内容についてのご案内、及びお申し込み時の記入不備等のご相談に関しては、当サイトではお答えができません。

販売ページや告知ページに記載される主催会社側問い合わせアドレスまでメールをお送りください。

なお、当サイトは日本在住の方のためのサイトとなりますので、住所等の記入は日本住所向けのものとなります。当サイトからの配送は日本国内もしくは韓国国内の対応のみとなりますこと予めご了承ください。

その他海外からのお申込みに対する特典等の送付はデジタル配送での対応となります。

We are unable to answer questions regarding the content of online events and incomplete entries at the time of application.

Please send an e-mail to the inquiry address on the host company side listed on the sales page or announcement page.

For overseas shipping of signed merchandise in countries other than Japan and South Korea, only “Digital delivery” will be proceeded, in which the merchandise signed by the members are scanned and will be sent to the customer’s LINE/Skype as data. (There will be no additional shipping charges.)

 

 

 

システム利用料を振込し忘れました – I forgot to transfer the system usage fee

ご注文の注文番号、ご名義で不足分のみを再度お振込ください。

システム利用料の分が振り込まれませんと、チケット金額が不足と処理され、入金確認がされません。また、お振込金額に関してはご注文後に送られてくる注文内容確認の自動返信メールに記載されております。

不足分を振り込まれてからの座席配分となりますこと、あらかじめご了承ください。

なお、基本的に公演キャンセル等の理由以外での、返金対応は行なっておりません。216円の振込忘れの場合は必ず不足分のお振込を行なってください。再度申し込まれて正しい金額を振り込まれても返金対応ができません。

Please transfer the shortfall again with the order number and name of your order.

If there is a shortage, it will be treated as unpaid and you will not be able to participate in the event until you can confirm the payment.

Please note that the event information will be provided as soon as the payment of the shortfall is confirmed.

In addition, we do not offer refunds for cancellations due to customer convenience.

チケットに購入枚数制限はありますか? – Is there a limit on the number of tickets that can be purchased?

公演の場合 – 基本的には1公演最大6枚までとなっております。※会場により異なります。

多い枚数を買われ、お隣の席をご希望の場合、会場座席数の関係上実際のお振込順より後方のお席をご用意することになる場合がございます。あらかじめご了承ください。

 

オンラインサイン会の場合 – 基本的には1購入につき5枚までとなっております。※販売ごとに異なります。

オンラインサイン会の場合には、再度購入をされれば一回の購入枚数制限以上のチケットのご購入が可能です。

各チケット購入ページよりお確かめください。

In the case of performances-Basically, the maximum number of tickets per performance is six. * Varies depending on the venue.

If you buy a large number of seats and want a seat next to you, there is a possibility that it will be the back seat due to the number of seats at the venue.

 

For online autograph sessions-Basically, you can purchase up to 5 autographs. * Varies for each sale.

Separately, if you place duplicate orders, you can participate more than the maximum numbers.

Please check from each ticket purchase page.

チケットを購入したのに詳細メールが届かない – I bought a ticket but didn’t receive the detailed email

当サイトでは、info@staralpha.jpのアドレスより注文内容確認、入金確認、Eチケット等を送信しております。(※こちらのアドレスは送信専用となっているため、返信は一切受け付けておりません。)

携帯メールアドレスなどの場合、メールの受信設定等により、それらのメールをブロックしている可能性がございます。メールの受信設定等をご確認いただき、当サイトのメールアドレスを受信できるよう設定してください。サイト側からはそのような設定はできませんので、設定がされていない場合、お問い合わせをいただいても、その返信メールも受信できない可能性がございます。

また、迷惑メールフォルダ等に入ってしまう場合もございますので、そちらも念のためご確認ください。

なお、ezwebのアドレスを始めとした携帯アドレスをお使いのお客様でメールが届かない方が多くいらっしゃいます。 お申込みはなるべくパソコンや他のメールアドレスでのご登録をお願い致します。

また、パソコンメールであっても受信容量、サーバー、様々な問題で、今まで受信できていても場合によりメールが届かないというお問い合わせもございます。現状、そういったサーバー問題についてこちらの設定等で解決することができません。再度お申し込みをされると問題のない場合もございますので、まずはメール設定、メールの送受信ができるか、再度お申し込みをする、等のご確認をお願い致します。お手数ですがご理解のほどよろしくお願い致します。

メールの設定をご確認いただかない状況でこちらにお問い合わせをされてもお問い合わせに関する返信も届かない場合もございます。

一度お申し込みをされるとチケットサイトの構造上、チケットご案内メールまでお申し込み時のメールアドレスへのご案内となります。詳細メールが届かず、メールアドレス変更をされた場合は、再度お申し込みいただきますようお願いいたします。

チケット等のご購入前のメール設定確認をお願いしております。

メールが届かないことによる、入金等の遅延に関しましては当サイトでは責任を負いかねます。

On this site, we send order confirmation, payment confirmation, E-ticket, etc. from the address of info@staralpha.jp. (* Since this address is for sending only, we do not accept any replies.)

In the case of mobile email addresses, etc., there is a possibility that those emails are blocked due to the email reception settings. Please check your e-mail reception settings, etc., and make settings so that you can receive the e-mail address of this site. Such settings cannot be made from the site side, so if you do not make such settings, you may not be able to receive the reply email even if you make an inquiry.

In addition, it may be stored in the junk mail folder, so please check that as well.

* In addition, there are many customers who use mobile addresses such as ezweb addresses and do not receive emails. Please use your computer or other e-mail address to apply.

In addition, even if it is a personal computer mail, there are inquiries that the mail may not arrive even if it has been received so far due to various problems such as reception capacity and server. Currently, such server problems cannot be solved with these settings. If you apply again, there may be no problem, so please check your email settings, whether you can send and receive emails, and apply again. We apologize for the inconvenience, and thank you for your understanding.

Even if you contact us without checking your email settings, you may not receive a reply regarding your inquiry.

Once you apply, due to the structure of the ticket site, you will be guided to the ticket information email to the email address at the time of application. If you do not receive the detailed email and have changed your email address, please apply again.

Please check your e-mail settings before purchasing tickets.

This site is not responsible for delays in payments due to non-delivery of emails.

他人名義でのお申し込みはできますか?- Can I apply in the name of another person?

チケットサイトでは、個人情報の管理、また当日の公演、イベント時に受け渡しの不備などが起こらないように、ご本人様のお申込みであることを前提としております。

公演、イベント当日にご本人様であることを確認させていただく場合があり、ご確認いただけない場合は、チケットをお渡しできない、またイベントにご参加いただけない場合がございます。

なお、個人でのご参加が決められているイベントではない、公演のチケットなどをご友人の分複数枚ご購入いただくことは可能です。その際も、公演にお入りいただく方の中にチケットをご購入されたご本人様がいていただく必要があります。

The ticket site manages personal information, and it is assumed that the application is made by the person himself / herself so that there will be no incomplete delivery at the time of the performance or event on the day.

We may confirm that you are the person on the day of the performance or event. If you do not confirm your identity, you may not be able to hand over your ticket or participate in the event.

Please be sure to apply by yourself.

振込時に不備がありましたがどうすればいいですか? – There was a problem with the remittance.

①振込時に注文番号下4桁を入れ忘れた

入金確認の際には、注文番号とお名前の一致により正確な入金確認を行っております。注文番号のないものは、正確な確認ができかねると判断し、入金確認作業が通常より遅れますので、お座席の分配作業も遅れ、振込先着順公演の場合は、正常な振込順での座席分配ができなくなります。

入力忘れに気づいた時点で、念のため注文番号、お名前、振込時の入金明細書を添付し、記入漏れの旨をお書きいただき、メールをお願いいたします。こちらのメールにより、記入不備をなかったことにはできません。正常にお振込されている方を優先で処理いたしますのであらかじめご了承ください。こちらの内容のメールには個別の返信は行いません。同じ内容で何度も送信することはおやめください。ご入金時に記入不備があり、イベント等の参加案内、Eチケットが届かない場合には再度お問い合わせください。入金前に必ずご確認をお願いいたします。

二重振り込みは絶対におやめください。確認作業に時間がかかる場合がございます。公演の延期や中止に伴う返金は行いますが、それ以外の不備に関する返金は基本的に行っておりません。

 

②申込者名と振込名義が違う

注文番号が正しくても、正常な振込とは判断されません。、入金確認作業が通常より遅れますので、お座席の分配作業も遅れ、振込先着順公演の場合は、正常な振込順での座席分配ができなくなります。

注文番号、お名前、振込時の入金明細書を添付し、不備の旨をお書きいただき、メールをお願いいたします。

>>チケットお問い合わせアドレス contact@staralpha.jp

 

① I forgot to enter the last 4 digits of the order number when sending money

When confirming payment, we will confirm the payment accurately by matching the order number and name. If there is no order number, it will be judged that accurate confirmation will not be possible, and the payment confirmation work will be delayed more than usual, so the seat distribution work will also be delayed. Seats cannot be distributed in the order of remittance.

If you notice that you have forgotten to enter the information, please attach the order number, name, and remittance statement at the time of transfer, and write down the omissions, and send us an email.
Please note that we will give priority to those who have successfully remitted money. We will not reply to individual emails with this content. Please contact us again if you do not receive the participation information for the event or the E-ticket due to an incomplete entry when sending money. Please be sure to check before sending money.

Please do not double remittance. Confirmation work may take some time. We will refund for the postponement or cancellation of the performance, but basically we do not refund for any other deficiencies.

 

② The applicant name and the remittance name are different

Even if the order number is correct, it will not be considered as a successful transfer. , Since the payment confirmation work will be delayed than usual, the seat distribution work will also be delayed. Seats cannot be distributed in the order of remittance.

Please attach the order number, name, and remittance statement at the time of transfer, write down the deficiency, and email us.

 

>>> Inquiry address regarding ticket remittance contact@staralpha.jp